2023

prosince 30, 2023

Další rok plný změn, naštěstí převážně těch pozitivních. Hnedka v lednu navazujeme na naše skvělé zkušenosti s prosincovým Španělskem a vyrážíme se trochu ohřát do Valencie. Levným letenkám zkrátka nedokážu odolávat příliš dlouho :) Valentýna sice neslavíme, ale jedno malé překvapení přece jen Pepovi oznamuji - na podzim nás bude o jednoho více. Když pominu nevolnosti v počátečních měsících, těhotenstvím jsem proplula ani nevím jak. Zaměstnávala mě hlavně Nina, ale i práce a fitko + plánování dalších cest. Přece jen bylo jasné, že sedět na zadku do porodu určitě nebudem.

V březnu "rozbalujeme" náš vánoční dárek v podobě týdne stráveného v Jordánsku, kde krom vysněného skalního města Petra stihneme i mnoho dalších parádních míst. Bylo by to dokonalé, kdybych si mohla užívat gastronomických zážitků tak jako vždycky... no nic. Na větší problém pak narážíme začátkem května, kdy jsme okolnostmi nuceni zrušit náš dlouho plánovaný výlet do Kolumbie, detailněji jsem psala zde. V rámci druhého trimestru a nadcházející letní sezóny, na kterou volíme spíše auto, jsem tušila, že jediná možnost, kdy ještě můžeme někam letět, je TEĎ. Během pár hodin jsem tedy dovolenou přeplánovala, koupila nové letenky, bookla ubytování, zařídila půjčení auta a odletěli jsme na 8 dní do Skotska. Na tenhle počin jsem zpětně fakt pyšná, bylo to boží :)

Na červen domlouváme s kamarády alespoň pár dní v polských Krkonoších, které nás příjemně překvapí, a síly pak soustředíme na červencové svátky. Stejně jako v předchozích letech je využíváme k dalšímu výletu, tentokrát se vracíme do mých milovaných Dolomit, kde nás nejvíce nadchne horská pastvina Alpe di Siusi. V srpnu nám cesty limituje rekonstrukce kuchyně a v září už blížící se termín porodu. Nicméně stihneme ještě svatbu... a dokonce tu naši! Ani jeden z nás netoužíme po žádných okázalostech a hraní si na něco, co nejsme, takže své "ano" si řekneme jen se svědky, dáme si slavnostní brunch a druhý den to oznámíme rodině po whatsapp zprávě. Za nás spokojenost.

Poslední výlet s podtitulem "Víkend pro Koblihu" trávíme v Norimberku, kde si Nina užívá naší pozornosti ještě jako jedináček. O 14 dní později se k nám už přidává nejnovější cestovatelský parťák - Jonáš. Tímto otevíráme zcela novou kapitolu cestování, a sama jsem zvědavá, jak to půjde... nebo nepůjde, což si samozřejmě zatím moc nepřipouštím. Nicméně realitu nám ukáže až rok 2024 :)

Leden

Březen

Květen

Červen

Červenec

Srpen

• ČR / Německo (Českosaské Švýcarsko)